28. lokakuuta 2012

Unelma toteutuksessa

Pari viikkoa sitten kirjoittelin unelmastani, oman yrityksen perustamisesta. Asiat ovat lähteneet rullaamaan sen jälkeen vauhdilla. Pääni on vähän pyörällä kaikesta tästä ja olen miettinyt mikä sai minut juuri nyt lähtemään toteuttamaan unelmaani. No, väliäkö hällä, pääasia, että olen nyt monta askelta lähempänä unelmani toteutumista. Postitin pari päivää sitten yrityksen perustamislomakkeen. Ensi viikon loppupuolella olen jo siis yrittäjä. Sivutoiminen sellainen. :) Olen kontaktoinut mahdollisia yhteistyökumppaneita Euroopassa ja saanut positiivisia vastauksia. Yritykseni ilmeen suunnittelu on vauhdissa. Ideoita pulpahtaa pintaan päivittäin ja auta armias, jos minulla ei ole muistilappuja mukana, joille ideat kirjoittaa... Rahoitusasiat ovat kunnossa ja suunnittelen toiminnan alkavan ensi vuoden alkupuolella. Se, mitä nyt suunnittelen, paljastuu teille kokonaisuudessaan aikanaan. Lupaan, että se on jotakin todella mielenkiintoista!

2 kommenttia:

miolann kirjoitti...

Paljon onnea uudelle yritykselle :)

OTTIILIA kirjoitti...

Kiitos! :)